ee iyi tamam madem sevmiyorun neden bukadar sayfalarca yazı yazdın buraya??sevmiyorum dedin nedenini de belirttin bizde sana seviyoruz çünkü dedik....
ee burası siyaset meydanımı görüşler belirtildi inatla yazıyoesun her diyene birşey yazmışın gördüğüm kadarıyla??