Yahu erkek doğmak doğuştan şanssızlık olsa gerek.Bi aralar clubler barlar bayanlara ücretsiz giriş veriyordu.Hala veriyor mu bilmiyorum.Bütün masraflar erkeklere giriyordu.Şimdi de bi de bu partiler çıktı.Biz duman olduk ya.Zaten Show programlarına da telefonla katılamıyor erkekler...