-
komik
-
çok komik :) hatta
-
Yahu erkek doğmak doğuştan şanssızlık olsa gerek.Bi aralar clubler barlar bayanlara ücretsiz giriş veriyordu.Hala veriyor mu bilmiyorum.Bütün masraflar erkeklere giriyordu.Şimdi de bi de bu partiler çıktı.Biz duman olduk ya.Zaten Show programlarına da telefonla katılamıyor erkekler...
-
Gerçekten komik.. Feminizm yeni jenerasyonda almış yürümüş.. :)
-
Bence yanlış bir yaklaşım, erkekler düşünülerek yapılmış bir durum bu...
Zaten içeriye damsız almıyorlar adamları, adamlar da hamurdaki maçoluktan damların tüm hesaplarını ödeme zorunluluğunda hissediyorlar kendilerini. Kızları içeri bedava alarak adamların ceplerine güzellik yapılıyor yani :)
-
yani şimdi bu tür partiler bir tür hatun kumbarası diyebilirmiyiz?
-
kadınlar matinesinin dıptıslı hali mi ?
-
hanımlara parasız, erkeklere bir de para veriyorlarmış diye duydum ben de.
-
dıp tıs demiyelim biz ona , yoksa rock sound mu desek ? :)
ilginç yorumlar var gerçekten.
Arkadaşlar bir açıklama yapmak gerekirse,
"The Girls Party 2" yani ismin bu olmasının sebebi sahne alcak grupların bayanlardan kurulu olmasıydı,
Tamamen ücretsiz girişin olduğu bi ortamda erkeklerin çok olması ve alakasız tiplerin içirde olması rahatsız edici olaiblirdi ve bizde biraz filtreleme yapmak amacı ile erkeklerden 10ytl gibi bir bilet ücreti alınmasına karar verdik(bu 10ytl bu tarz insanların gelmesini kesicekmi derseniz kapıda bir filtreleme durumu daha söz konusu olabilir), yani ne feministlik, ne ayrımcılıktır, bu herkesi düşünen bir sistem bence !!
-
Lokicim tam bana göre dimi (!) ne güzel eğlenir we de eğlendiririm ben milleti orda (!) hadi götür beni oraya:)