Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Girls Party 2 @ Studio Live - Taksim - İstanbul

  • ner • 15 Nisan 2006 00:00 • #618821
    "bayan" ne yahu?

    yok, başka bir kültürde böyle birşey olabileceğini düşünemiyorum. sen git "kadın" kimliği çerçevesinde bir parti düzenle, daha sonra "erkek"in karşılığı olarak "bayan"ı kullan. yok yok, bu başka bir gezegen olsun, benim yaşadığım dünya değil.

    garip, ne diyeyim. akıl, fikir, bilinç(özellikle cinsiyet bilinci)
  • isom14 • 15 Nisan 2006 00:00 • #618822
    poahaha bu ne lan
  • gainandpain • 15 Nisan 2006 00:00 • #618823
    güzel promosyon abazan gençlige hayırlı olsun....:)
  • guitar_hande • 15 Nisan 2006 00:00 • #618824
    abi bu işte tamamen feminist duygular yatıyor..hale bak sadece bayanlar ha puahahaha
  • esmeray_ • 15 Nisan 2006 00:00 • #618825
    tek kız mı öLsem gitmem =D
  • TerminaL • 16 Nisan 2006 00:00 • #618826
    abi çıkışta bekliyen amel milleti görür gibiyim:) rezalet olmaz inş...
  • KOLA punk rock • 16 Nisan 2006 00:00 • #618827
    kola gurubu olarak bu organizasyonda mutlaka yer alıcaz çünkü studio live harika bir mekan herkezi konsere davet ediyoruz
  • Devils_happy • 16 Nisan 2006 00:00 • #618828
    Yine de erkekler fazla olacak:)
  • Thepurplecat • 16 Nisan 2006 00:00 • #618829
    abi bu ne!!!"Hadi abazalar buraya toplanın" diye bi pankart assaydınız daha alamlı olurdu.Laf bu kadar dolaşmazdı!!
  • ihtiras • 16 Nisan 2006 00:00 • #618830
    arkadaşlar site zaten abaza dolu bunu buraya yazmakla iyi etmediniz