-
"bayan" ne yahu?
yok, başka bir kültürde böyle birşey olabileceğini düşünemiyorum. sen git "kadın" kimliği çerçevesinde bir parti düzenle, daha sonra "erkek"in karşılığı olarak "bayan"ı kullan. yok yok, bu başka bir gezegen olsun, benim yaşadığım dünya değil.
garip, ne diyeyim. akıl, fikir, bilinç(özellikle cinsiyet bilinci)
-
poahaha bu ne lan
-
güzel promosyon abazan gençlige hayırlı olsun....:)
-
abi bu işte tamamen feminist duygular yatıyor..hale bak sadece bayanlar ha puahahaha
-
tek kız mı öLsem gitmem =D
-
abi çıkışta bekliyen amel milleti görür gibiyim:) rezalet olmaz inş...
-
kola gurubu olarak bu organizasyonda mutlaka yer alıcaz çünkü studio live harika bir mekan herkezi konsere davet ediyoruz
-
Yine de erkekler fazla olacak:)
-
abi bu ne!!!"Hadi abazalar buraya toplanın" diye bi pankart assaydınız daha alamlı olurdu.Laf bu kadar dolaşmazdı!!
-
arkadaşlar site zaten abaza dolu bunu buraya yazmakla iyi etmediniz