Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Girls Party 2 @ Studio Live - Taksim - İstanbul

  • ner • 15 Nisan 2006 00:00 • #618821
    "bayan" ne yahu?

    yok, başka bir kültürde böyle birşey olabileceğini düşünemiyorum. sen git "kadın" kimliği çerçevesinde bir parti düzenle, daha sonra "erkek"in karşılığı olarak "bayan"ı kullan. yok yok, bu başka bir gezegen olsun, benim yaşadığım dünya değil.

    garip, ne diyeyim. akıl, fikir, bilinç(özellikle cinsiyet bilinci)
Bu konunun tüm mesajları