dıp tıs demiyelim biz ona , yoksa rock sound mu desek ? :)
ilginç yorumlar var gerçekten.
Arkadaşlar bir açıklama yapmak gerekirse,
"The Girls Party 2" yani ismin bu olmasının sebebi sahne alcak grupların bayanlardan kurulu olmasıydı,
Tamamen ücretsiz girişin olduğu bi ortamda erkeklerin çok olması ve alakasız tiplerin içirde olması rahatsız edici olaiblirdi ve bizde biraz filtreleme yapmak amacı ile erkeklerden 10ytl gibi bir bilet ücreti alınmasına karar verdik(bu 10ytl bu tarz insanların gelmesini kesicekmi derseniz kapıda bir filtreleme durumu daha söz konusu olabilir), yani ne feministlik, ne ayrımcılıktır, bu herkesi düşünen bir sistem bence !!
14 Nisan 2006 Cuma | Yazan: REthink