"bayan" ne yahu?
yok, başka bir kültürde böyle birşey olabileceğini düşünemiyorum. sen git "kadın" kimliği çerçevesinde bir parti düzenle, daha sonra "erkek"in karşılığı olarak "bayan"ı kullan. yok yok, bu başka bir gezegen olsun, benim yaşadığım dünya değil.
garip, ne diyeyim. akıl, fikir, bilinç(özellikle cinsiyet bilinci)
15 Nisan 2006 Cumartesi | Yazan: ner