abartmayalım bence kayseride öyle vahim bir durum yok dayak yemek filan.... .ok atmayalım demek istiyorum yani gençler ve rock müzik dinleyen insanlar oldukça çok,geç bile kalındı böyle bir etkinliğe...
ama keşke daha fazla grup çıksa,neyse ama ilk için bu da bir şey,sevindim...