Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kayseri'nin İlk Müzik Festivali İçin Geri Sayım Başladı

  • Er_ryan_666 • 16 Nisan 2006 00:00 • #618861
    hadi ya kayseride:D....baba süper bu ya.ama dayak yemesin elemanlar
  • vikings • 16 Nisan 2006 00:00 • #618862
    kayseri ıhhhh ıhhh kayseri ıhhh ıhhh :D
  • uymanager • 16 Nisan 2006 00:00 • #618863
    arkadaşlar evet gerçekten de kayseri de bunu gerçekleştirmek çok büyük bir başarı....... bu festival kayseri de bir çok grubun önünü açacak. evet aslında kayseri de birçok grup var özellikle son 2.5 yılda grup sayısı gerçekten de farkedilir derece arttı...

    ama imkanların kısıtlılığı , bir tek prova stüdyosunun bile olmaması grupların çoğunun işi yarı yolda bırakmasına neden oluyor.....

    kayseri de ki gruplardan biri de Narkoz..5senedir çok büyük mesafeler kat etti... o gün Narkoz olacağız...bekliyoruzz....
  • baseren • 16 Nisan 2006 00:00 • #618864
    Kayseri için büyük bir atılım tebrikler bilet satış mekanlarına ayrıca teşekkürler

    bu arada organizasyondan sorumlu kişiler bana ulaşabilirler mi?(özel mesaj yoluyla)

    kayseriden uzakta bir kayserili olarak gurur duydum...umarım biz de buralardan sonra oralarda da konser veririz...turne olur belki kendi memleketimize:)
  • erdalzeki • 16 Nisan 2006 00:00 • #618865
    kayseri icin gercekten bayaa iyi bisey festival sırasında kayseride olcam bakalım kayseride nsl olur :P
  • drums creature • 18 Nisan 2006 00:00 • #618866
    hakkaridede yapılsın bence
  • -_FiniscH_- • 18 Nisan 2006 00:00 • #618867
    çok güzel! yapana yaptırana emeğinden dolayı sevgiler... ama bence bu kadar grup varken başvuru falan alınmalıydı... 10 15 grup da çıkabilirdi.
  • koprualti_1903 • 19 Nisan 2006 00:00 • #618868
    yaaa kayserii manyak olur yaa süper olmuş ama gidemeyecem tuh!
  • 8broken • 20 Nisan 2006 00:00 • #618869
    abartmayalım bence kayseride öyle vahim bir durum yok dayak yemek filan.... .ok atmayalım demek istiyorum yani gençler ve rock müzik dinleyen insanlar oldukça çok,geç bile kalındı böyle bir etkinliğe...
    ama keşke daha fazla grup çıksa,neyse ama ilk için bu da bir şey,sevindim...
  • konnichi wa • 22 Nisan 2006 00:00 • #618870
    ya ne luzumsuz adamlar var memlekette,arkadaşlar destek vermek ve katılımı sağlamak lazıım ki dvmı gelsin ve kalitesi artsın...üniversitenin bahar şenliklerinde de dinlicez gruplarımızı

    BAŞARILAR...