Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kayseri'nin İlk Müzik Festivali İçin Geri Sayım Başladı

  • harvesteroffck • 27 Nisan 2006 00:00 • #618871
    gelcem konserede ne olur bilmem grupların hepsini ilk kez duydum umarım iyi bişeler çalarlar rock istemiyoruz. metal 4 ever:D
  • SNakEBitE • 28 Nisan 2006 00:00 • #618872
    ulan hiç mi arkadaşım gelmez ya ben ısmarlıyorumm dedim gene gelmediler kafayı yiyecem gidemedim kırk yılın başında olan bişi off off
  • wreckaqe • 28 Nisan 2006 00:00 • #618873
    Abi kaçırdım ya inanamıyorum of ya offf....
  • harvesteroffck • 2 Mayıs 2006 00:00 • #618874
    konsere sivastan gittim boşa gitmişim organisazyon sıfır.ses sistemide öyle hep bass sesi duyduk.normalde 1 de başlayacak konser 3:30 gibi başladı ki bnm zaten sonuna kadar bekleyecek vaktim yoktu 5 e kadar anca durabildim.ilk grup hep metallica ve pentagram çaldı başka grup yokmuş gibi hiç güzel değildi.zaten katılımda cok azdı.iyiki sırf konser için gelmemişim o kadar yolu.neyse umarım beğenenler olmuştur zaten ilk gruptan sonra dayanamadık çıktık biz,bir de düğün salonu olması münasebetiyle bi kamera sürekli seyirciyi cekti ne alakaysa neyse bidahaki sefere umarım güzel olur...