Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kayseri'nin İlk Müzik Festivali İçin Geri Sayım Başladı

  • harvesteroffck • 2 Mayıs 2006 00:00 • #618874
    konsere sivastan gittim boşa gitmişim organisazyon sıfır.ses sistemide öyle hep bass sesi duyduk.normalde 1 de başlayacak konser 3:30 gibi başladı ki bnm zaten sonuna kadar bekleyecek vaktim yoktu 5 e kadar anca durabildim.ilk grup hep metallica ve pentagram çaldı başka grup yokmuş gibi hiç güzel değildi.zaten katılımda cok azdı.iyiki sırf konser için gelmemişim o kadar yolu.neyse umarım beğenenler olmuştur zaten ilk gruptan sonra dayanamadık çıktık biz,bir de düğün salonu olması münasebetiyle bi kamera sürekli seyirciyi cekti ne alakaysa neyse bidahaki sefere umarım güzel olur...
Bu konunun tüm mesajları