None grubunun ilk sahne çalışması olacak ama adamlar Pink Floyd'dan Metallica'ya duman'a kadar coverlamışlar ayrıyeten kendi besteleri de var bence güzel bi konser olacak. bu arada None grubunun tüm üyeleri vatan anadolu lisesinde öğrenci vokal(barış), solo gitar(umut), ritm gitar(taci), davul(özgür). Duyduğuma göre Vefa Anadolu lisesinin bhar şenliklerine de katılıyorlarmış
ama slogan çok güzel no pop no punk everytime rock -işte bu yani-