Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

No Pop No Punk Everytime Rock @ Bachus Bar - Taksim - İstanbul

  • directrock • 28 Nisan 2006 00:00 • #619191
    None grubunun ilk sahne çalışması olacak ama adamlar Pink Floyd'dan Metallica'ya duman'a kadar coverlamışlar ayrıyeten kendi besteleri de var bence güzel bi konser olacak. bu arada None grubunun tüm üyeleri vatan anadolu lisesinde öğrenci vokal(barış), solo gitar(umut), ritm gitar(taci), davul(özgür). Duyduğuma göre Vefa Anadolu lisesinin bhar şenliklerine de katılıyorlarmış

    ama slogan çok güzel no pop no punk everytime rock -işte bu yani-
  • kesmeseker85 • 29 Nisan 2006 00:00 • #619192
    bakalım aksma gelebılırsem gelcem arkadaslar
    slogan motto gıbı yaa
  • kesmeseker85 • 29 Nisan 2006 00:00 • #619193
    nerede bu bar yaa?
  • kesmeseker85 • 29 Nisan 2006 00:00 • #619194
    tarıf edın arkadaslar?
  • directrock • 29 Nisan 2006 00:00 • #619195
    mc donaldsın yanından giriyormuşun Bachus bar işte sora sora bağdat
  • directrock • 30 Nisan 2006 00:00 • #619196
    konser dün dü kaçıranları bilmem artık diğerleri bahane ama "none" harbi iyi ya bi aksilik üzerine bassız çıkmış olmalarına rağmen süperdiler rock bi grup aha kazandı tüm elemanlar müthiş umut(solo gitar) gitarı parça parça yutmuş bütün çıkarmış, özgür(baterist) desen diyeceğim ama bir şey demeye gerek yok adam bitirmiş. Taci(ritm gitar) ve Barış'ın vokaliyle'de anlamını zıttı bir None çıkmış ortaya. coverlarda iyi güzel ama kendi besteleri çok daha güzel. Acilen bir grup sitesi yapmalarını ve demolarını koymalarının istiyoruz. :D ailecek hastasıyız yani.
  • directrock • 23 Mayıs 2006 00:00 • #619197
    None grubunun sıradaki konseri ise Vefa Lisesi'nin bahar şenliklerinde olacak. 14 Haziran'da Hüznümakam, Sahte Rakı, Zıkkım ve Duman'la birlikte sahne alacaklar. Biletlerde 8 YTL
    kaçmaz diyorum