-
None grubunun ilk sahne çalışması olacak ama adamlar Pink Floyd'dan Metallica'ya duman'a kadar coverlamışlar ayrıyeten kendi besteleri de var bence güzel bi konser olacak. bu arada None grubunun tüm üyeleri vatan anadolu lisesinde öğrenci vokal(barış), solo gitar(umut), ritm gitar(taci), davul(özgür). Duyduğuma göre Vefa Anadolu lisesinin bhar şenliklerine de katılıyorlarmış
ama slogan çok güzel no pop no punk everytime rock -işte bu yani-
-
bakalım aksma gelebılırsem gelcem arkadaslar
slogan motto gıbı yaa
-
nerede bu bar yaa?
-
tarıf edın arkadaslar?
-
mc donaldsın yanından giriyormuşun Bachus bar işte sora sora bağdat
-
konser dün dü kaçıranları bilmem artık diğerleri bahane ama "none" harbi iyi ya bi aksilik üzerine bassız çıkmış olmalarına rağmen süperdiler rock bi grup aha kazandı tüm elemanlar müthiş umut(solo gitar) gitarı parça parça yutmuş bütün çıkarmış, özgür(baterist) desen diyeceğim ama bir şey demeye gerek yok adam bitirmiş. Taci(ritm gitar) ve Barış'ın vokaliyle'de anlamını zıttı bir None çıkmış ortaya. coverlarda iyi güzel ama kendi besteleri çok daha güzel. Acilen bir grup sitesi yapmalarını ve demolarını koymalarının istiyoruz. :D ailecek hastasıyız yani.
-
None grubunun sıradaki konseri ise Vefa Lisesi'nin bahar şenliklerinde olacak. 14 Haziran'da Hüznümakam, Sahte Rakı, Zıkkım ve Duman'la birlikte sahne alacaklar. Biletlerde 8 YTL
kaçmaz diyorum