konser dün dü kaçıranları bilmem artık diğerleri bahane ama "none" harbi iyi ya bi aksilik üzerine bassız çıkmış olmalarına rağmen süperdiler rock bi grup aha kazandı tüm elemanlar müthiş umut(solo gitar) gitarı parça parça yutmuş bütün çıkarmış, özgür(baterist) desen diyeceğim ama bir şey demeye gerek yok adam bitirmiş. Taci(ritm gitar) ve Barış'ın vokaliyle'de anlamını zıttı bir None çıkmış ortaya. coverlarda iyi güzel ama kendi besteleri çok daha güzel. Acilen bir grup sitesi yapmalarını ve demolarını koymalarının istiyoruz. :D ailecek hastasıyız yani.