heytttt bee yürü be terminal sizi çok seviyorum dostlarım. bu yola beraber çıktık sayılır ama ben tökezledim ve sizden ayrıldım :( ne olursa olsun karşınıza çıkan her engeli aşacağınızdan eminim. sizleri daha iyi yerlerde görmek beni çok mutlu ediyor. yaptığınız o muhteşem bestelerinizi dinlerken kendinden geçen hayranlarınızın arasında olacağımdan emin olabilirsiniz. en sevdiğim şarkınız dur gitme ama siz gidin be abiciğim hakettiğiniz zirveye doğru durmadan gidin...