Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İkümüzik Üniversitelerarası 1. Amatör Müzik günleri @ İstanbul

  • missunderstood • 2 Mayıs 2006 00:00 • #619385
    iyi güzel gidip dinlemek isterim ama ne yer ne de zaman uyuyo. çok uzak bana.ama gene de gidebilenlere iyi eğlenceler...
  • Single_FACTOR • 2 Mayıs 2006 00:00 • #619386
    MOR-MALE
    18:00
    Bekleriz...
  • Single_FACTOR • 2 Mayıs 2006 00:00 • #619387
    "N"
    iş kazası :)
  • dimple_ • 2 Mayıs 2006 00:00 • #619388
    işte işte TERMİNAL olay budur serkan alican güveniyorum size yürüyün be arkanızda ben varım kaçar mı ya bak yine gaza geldim cıx cıx cıx serkan kafanıda kırıcam ama demedi deme uyuz :)
  • Jese_James • 2 Mayıs 2006 00:00 • #619389
    heytttt bee yürü be terminal sizi çok seviyorum dostlarım. bu yola beraber çıktık sayılır ama ben tökezledim ve sizden ayrıldım :( ne olursa olsun karşınıza çıkan her engeli aşacağınızdan eminim. sizleri daha iyi yerlerde görmek beni çok mutlu ediyor. yaptığınız o muhteşem bestelerinizi dinlerken kendinden geçen hayranlarınızın arasında olacağımdan emin olabilirsiniz. en sevdiğim şarkınız dur gitme ama siz gidin be abiciğim hakettiğiniz zirveye doğru durmadan gidin...
  • gwen_b • 2 Mayıs 2006 00:00 • #619390
    12 mayıs ta kadıköyümüzün biricik grubu terminalimiz çıkıoooo

    herkes orda olsun bu grubu kaçırmayın besteler coverlar süperrr (besteler özellikle:)) serkannn nasıı ölee solo atıoooonnnn:D

    not: ayrılsan da sen bizim her şeyimizsinn
    buket...(the best fan)
  • drummer_17 • 2 Mayıs 2006 00:00 • #619391
    güzel olsa gerek ben batmanda olduğum için birsey diyemıyecem :)
  • Jellygoose • 2 Mayıs 2006 00:00 • #619392
    9 mayis sali 17.00 Tripart konserine herkesi bekleris..

    www.purevolume.com/tripart
  • Spider-Man • 3 Mayıs 2006 00:00 • #619393
    OPALciyiz biz
  • BLooDBaTH-Gs • 3 Mayıs 2006 00:00 • #619394
    çalcas bakalım :)