işte işte TERMİNAL olay budur serkan alican güveniyorum size yürüyün be arkanızda ben varım kaçar mı ya bak yine gaza geldim cıx cıx cıx serkan kafanıda kırıcam ama demedi deme uyuz :)
heytttt bee yürü be terminal sizi çok seviyorum dostlarım. bu yola beraber çıktık sayılır ama ben tökezledim ve sizden ayrıldım :( ne olursa olsun karşınıza çıkan her engeli aşacağınızdan eminim. sizleri daha iyi yerlerde görmek beni çok mutlu ediyor. yaptığınız o muhteşem bestelerinizi dinlerken kendinden geçen hayranlarınızın arasında olacağımdan emin olabilirsiniz. en sevdiğim şarkınız dur gitme ama siz gidin be abiciğim hakettiğiniz zirveye doğru durmadan gidin...