-
zıkkım iyidir gidebilecek olanlar sırf zıkkım ın sahne performansı için bile gidebilirler konser boyunca 1-2 kilo verebilirsiniz..
-
ilk gun yagmurdan dolayı pek iyi oldu denemez kimsede gelmedi..10 kişiye konser verildi ..
-
asilbenti dinlemeye alternatip olarak gitmeyi planlamaktayız :lol:
-
10 kişi de olsa çok eğlenceliydi mühim olan çokluk değil bizce (: kuru kalabalıktansa az ve öz kişilerle biz çok eğlendik =)) yuppii
-
asilbenti dinlemeye alternatip olarak gitmeyi planlamaktayız :lol:
8 Mayıs 2006 Pazartesi | Yazan: SLayraCkEr
bekleriz her zaman oldugu gibi yine zıplıycaz :)
-
10 Mayıs Çarşamba günü 10. Kat olarak biz de sahne aldık. Ortam mükemmel, büyük özverilerle çalışan İKÜ Müzik Kulübündeki arkadaşlara çok teşekkür ederiz.
katon.garaj.org
-
bizde frzBi grubu olarak çok memnun kaldık,arkadaşların ellerine sağlık
-
Istanbul Quintet olarak başta Onur Bey ve Gözde Hn. olmak uzere İKU Müzik Klubündeki herkese ilgilerinden ötürü çok teşekkür ederiz
-
Çok güzel Bi fest oldu Özellikle Sahne mükemmeldi
Yemekler için ayrıca Onur'a ve Gözde'ye teşekkürler.
-