Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İkümüzik Üniversitelerarası 1. Amatör Müzik günleri @ İstanbul

  • CoNraD_MC_RaE • 8 Mayıs 2006 00:00 • #619405
    zıkkım iyidir gidebilecek olanlar sırf zıkkım ın sahne performansı için bile gidebilirler konser boyunca 1-2 kilo verebilirsiniz..
  • oneclup • 8 Mayıs 2006 00:00 • #619406
    ilk gun yagmurdan dolayı pek iyi oldu denemez kimsede gelmedi..10 kişiye konser verildi ..
  • SLayraCkEr • 8 Mayıs 2006 00:00 • #619407
    asilbenti dinlemeye alternatip olarak gitmeyi planlamaktayız :lol:
  • sailaway • 8 Mayıs 2006 00:00 • #619408
    10 kişi de olsa çok eğlenceliydi mühim olan çokluk değil bizce (: kuru kalabalıktansa az ve öz kişilerle biz çok eğlendik =)) yuppii
  • Asilbent • 10 Mayıs 2006 00:00 • #619410
    asilbenti dinlemeye alternatip olarak gitmeyi planlamaktayız :lol:
    8 Mayıs 2006 Pazartesi | Yazan: SLayraCkEr


    bekleriz her zaman oldugu gibi yine zıplıycaz :)
  • bluerider • 11 Mayıs 2006 00:00 • #619411
    10 Mayıs Çarşamba günü 10. Kat olarak biz de sahne aldık. Ortam mükemmel, büyük özverilerle çalışan İKÜ Müzik Kulübündeki arkadaşlara çok teşekkür ederiz.

    katon.garaj.org
  • inansahins • 12 Mayıs 2006 00:00 • #619412
    bizde frzBi grubu olarak çok memnun kaldık,arkadaşların ellerine sağlık
  • Istanbul 5 • 12 Mayıs 2006 00:00 • #619413
    Istanbul Quintet olarak başta Onur Bey ve Gözde Hn. olmak uzere İKU Müzik Klubündeki herkese ilgilerinden ötürü çok teşekkür ederiz
  • Single_FACTOR • 13 Mayıs 2006 00:00 • #619414
    Çok güzel Bi fest oldu Özellikle Sahne mükemmeldi
    Yemekler için ayrıca Onur'a ve Gözde'ye teşekkürler.
  • burnout • 13 Mayıs 2006 00:00 • #619415
    Pes grubu olarak başra Onur, Gözde ve tüm emeği geçenlere teşekürler
    www.perde.garaj.org