Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İkümüzik Üniversitelerarası 1. Amatör Müzik günleri @ İstanbul

  • DaveMania • 3 Mayıs 2006 00:00 • #619395
    9 mayıs 18:30 Maske

    herkesi bekleriz:)
  • hey_you • 3 Mayıs 2006 00:00 • #619396
    gü<zel bi festşivale benziyo..bora uslusoy için gidilir sırf..ki bi sürü grup daha var.
  • sare • 3 Mayıs 2006 00:00 • #619397
    Maske'nin solisti Sare olarak hepinizi bu organizasyona bekliyorum çıkacak olan tüm gruplar çok çook iyi..Grup Maske ekibi olarak bizi kaçırmayın derim..:)şimdiden iyi kudurmaallaarrr..:)
  • 84 • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619398
    frapan in bascisi olarak bende herkesi davet ediyorum...panik almayan boyle olsundan sonra-iku muzik festivaline gelmeyen boyle olsun :))))
  • mmkeskin • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619399
    baba tek tanıdık grup cuma aksam saat 8 de ya Frapan baska salla abi bora ulusoy falan tabi ki saalam bi de..ama cuma 8 de frapan saglam olurr yaw
  • kırık harami • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619400
    festivale katılan gruplar arasından terminal hakkında söyleyeceklerim var. ilk kez tesadüfen izlediğimden beri takip ediyorum. gitgide dahada oturan ve tırmanışa geçen ve anadolu rock tarzının doğru dürüst örneklerinden biri. cumartesi harbiye açık hava tiyatrosunda kıraçtan önce sahne alackalr. cuma günkü bu organizasyonda dikkate değer ve izlerken keyf alacağınız bişr guruptur. gerçekten sağlam şarkıları var ve vokalde fevkalade.. festivale giderseniz dikkatle izlemenizi tavsiye ederim. albüm sürecine doğru giden bir grup.. başarılarının devamını dilerim..
  • Asilbent • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619401
    asilbent olarak hepinizi bekleriz

    http://asilbent.rockmekan.com
  • Single_FACTOR • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619402
    Bizde Asilbenti dinlemenizi şiddetle tavsiye ederiz.
    Özellikle Tayfunun vokaldeki performansı çok iyidir.


    NOR-MALE
    http://noormale.garaj.org
  • amy_lynn_lee9 • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619403
    katılan herkese başarılar!!
  • BLooDBaTH-Gs • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619404
    toxin'in bassçısı olarak herkesi beklerim ;) 8 mayıs pazartesi günü saat 13.30da ordayız.ilk biz çıkıyoruz, umarım iyi kudururuz :D herkese başarılar..