festivale katılan gruplar arasından terminal hakkında söyleyeceklerim var. ilk kez tesadüfen izlediğimden beri takip ediyorum. gitgide dahada oturan ve tırmanışa geçen ve anadolu rock tarzının doğru dürüst örneklerinden biri. cumartesi harbiye açık hava tiyatrosunda kıraçtan önce sahne alackalr. cuma günkü bu organizasyonda dikkate değer ve izlerken keyf alacağınız bişr guruptur. gerçekten sağlam şarkıları var ve vokalde fevkalade.. festivale giderseniz dikkatle izlemenizi tavsiye ederim. albüm sürecine doğru giden bir grup.. başarılarının devamını dilerim..