üff abi herkes ayrı telden çalıyoo ama yavuz yaşarkenn adını bile duyan yoktu şimdi kıymete bindi yaa işte türkiye böyle ne yaparsınız...burada herşey işişten geçtikden sonra kıymete biniyo bence şimdi yavuzun izinden ilerleyin ama emin olun kolay olmayacak...böyle insanlar çok sık gelmez türkiyeye....mutlu kalın...