Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • line6 • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619509
    Yavuz cok iyi bir sanatciydi,degerini bilemedik.
    Ruhu sahdolsun!
  • directrock • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619510
    amin.

    ama bu 18 yaş sınırlarından nefret ediyorum
  • atlantis-rock • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619511
    Değerli Bir Müziyeni bir Kere Daha Saygıyla Anacağız..Ruhun şaad olsun Yavuz Çetin...
  • telvin_jazz • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619512
    Hersey guzelde, sahnedeki cogu gruba bir anlam veremedim, zardanadam falan ne alaka anlamadım...
  • lastcrisis • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619513
    sadece anmak için değil,daha iyi müzik için daha çok yavuz olmalı..
  • SONofJACKASS • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619514
    yaşadığım herşey benim için bile bir sır,kimse bilemez
    kim gerçek kim hayal kim oyun oynuyor,kimse bilemez....
  • akuPUNKtur • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619515
    Bana blues sevdiren adam!onu tanımasaydım hala belki jimi bukadar seviyo olmıycaktım,huzur içinde yat...
  • Krizmore • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619516
    çok iyi, ankarada da istiyoruz.
  • _dişi_şeytan_ • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619517
    yavuz süper bir sanatçıydı,onu kelimelerle anlatamam.neden mükemmel insanlar az yasıyor anlamıyorum.müziğin we sanatın ona cok ihtiyacı var.inşallah piyasaya çıkacak grup ve şarkıcılar yavuzu örnek alırlar!ruhun şaad olsun yavuz çetin...
  • Grand_Cheroke • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619518
    idolüm, tercümanım, abim, adamım, gerçek bir müzisyen, örnek bir insan... Blues gibi kaliteli bir müzik ve Türkçe'ye oturtturulması gerçekten tanrısal bir yetenek(gitaristliğini zaten kimse tartışamaz). Ve bu yeteneği canından bezdiren insancıklar, sistemler... Kendi anadilimde dinleyecek kalitede nadir şarkı bulabilirken dolu dolu iki albüm için sonsuz teşekkürler Yavuz Abi :'( "güzel olan herşey neden çabuk biter kimse bilemez" :'(