-
böyle yapıcağınıza gidin bi yasin okuyun emin olun böylesi onun için daha iyi olucaktır
Allah rahmet eylesin
-
sana katılıyorum hunturk...
-
Nedense herkes yavuz cetin öldükten sonra yavuzcu oldu. Evet "yavuzcu" böyle bir kavram türedi. Ya gercekten samimi soruyorum kac kişi yavuz cetini son 4 sene icerisinde tanımadı?? Bazı insanlar daha tusubasa sizlerken biz yavuz dinlerdik calardık...
-
Yaş sınırından dolayı gidemiyorum. Gidecek olan arkadaşlar icin de iyi vakit gecirmelerini diliyorum.. Ama zaten ben onu hergun anıyorum ki.. :) işin en güzel kısmı da bu sanırım. Şarkıları bana huzur verıyo; O'nu anlıyorum, O'nu tanıyorum. " Bekle, geliyorum.."
Bu dünyada bulamadıgın huzuru o dünyada bulman dileğiyle;
"Huzur içinde uyu.."
-
Saçma!çilekeşin,Aylin aslımın vs ne işi var Yavuz'u anma gecesinde!Yavuz çetin blues gitaristiydi...Hakettiği şekilde anılmalı.Konuyla alakası olmayan gruplarla para kazanma amaçlı organizasyonlarla değil!!Sahte Rakı gibi blues grupları çıkmalı o konsere.Yavuz Çetin hakettiği şekilde anılmalı.
-
güzel bi organizasyon gibi duruyor
(yavuz çetin anma gecesi olarak düşünmessek:) )
bu arada yok blues grupları çıkmalı gibisinden düşünceye de bi bakıma katılırım onun benimsediği tarza daha yakın gruplarda olmalıydı elbet ancak
çıkanlarda sonuçda rock müziğe hizmet veren insanlar
inançlı biri olarak onun için söliyebileceğim tek şey allah affetsin ;)
-
Valla iyi bir organizasyon gitmek lazım..
-
o çok iyi bir sanatçıydı!öldükten sonra değerlendi!bende öyle tanıdımm keşke böyle olmasaydı!!
-
bizi bekle yavuz...
-
yaw abi bişi dicem ben 88liyim girebilirmiyim oraya?
yani 18 mi yoksa +18 mi?