Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • hunturk • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619529
    böyle yapıcağınıza gidin bi yasin okuyun emin olun böylesi onun için daha iyi olucaktır

    Allah rahmet eylesin
  • telvin_jazz • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619530
    sana katılıyorum hunturk...
  • grk • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619531
    Nedense herkes yavuz cetin öldükten sonra yavuzcu oldu. Evet "yavuzcu" böyle bir kavram türedi. Ya gercekten samimi soruyorum kac kişi yavuz cetini son 4 sene icerisinde tanımadı?? Bazı insanlar daha tusubasa sizlerken biz yavuz dinlerdik calardık...
  • _MoRweN_ • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619532
    Yaş sınırından dolayı gidemiyorum. Gidecek olan arkadaşlar icin de iyi vakit gecirmelerini diliyorum.. Ama zaten ben onu hergun anıyorum ki.. :) işin en güzel kısmı da bu sanırım. Şarkıları bana huzur verıyo; O'nu anlıyorum, O'nu tanıyorum. " Bekle, geliyorum.."

    Bu dünyada bulamadıgın huzuru o dünyada bulman dileğiyle;
    "Huzur içinde uyu.."
  • Broken_stick • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619533
    Saçma!çilekeşin,Aylin aslımın vs ne işi var Yavuz'u anma gecesinde!Yavuz çetin blues gitaristiydi...Hakettiği şekilde anılmalı.Konuyla alakası olmayan gruplarla para kazanma amaçlı organizasyonlarla değil!!Sahte Rakı gibi blues grupları çıkmalı o konsere.Yavuz Çetin hakettiği şekilde anılmalı.
  • otholding • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619534
    güzel bi organizasyon gibi duruyor
    (yavuz çetin anma gecesi olarak düşünmessek:) )

    bu arada yok blues grupları çıkmalı gibisinden düşünceye de bi bakıma katılırım onun benimsediği tarza daha yakın gruplarda olmalıydı elbet ancak
    çıkanlarda sonuçda rock müziğe hizmet veren insanlar

    inançlı biri olarak onun için söliyebileceğim tek şey allah affetsin ;)
  • novacine • 7 Mayıs 2006 00:00 • #619535
    Valla iyi bir organizasyon gitmek lazım..
  • maviadam1985 • 7 Mayıs 2006 00:00 • #619536
    o çok iyi bir sanatçıydı!öldükten sonra değerlendi!bende öyle tanıdımm keşke böyle olmasaydı!!
  • gothic lolita • 7 Mayıs 2006 00:00 • #619537
    bizi bekle yavuz...
  • necrosamash • 7 Mayıs 2006 00:00 • #619538
    yaw abi bişi dicem ben 88liyim girebilirmiyim oraya?
    yani 18 mi yoksa +18 mi?