Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • __tuğçe • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619519
    ''artık iyi müzikler diğer tarafta yapılıyor''

    bu yazıyı bi yerde okumuştum kesinlikle katılıyorum...
  • blue_joe_rock • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619520
    üff abi herkes ayrı telden çalıyoo ama yavuz yaşarkenn adını bile duyan yoktu şimdi kıymete bindi yaa işte türkiye böyle ne yaparsınız...burada herşey işişten geçtikden sonra kıymete biniyo bence şimdi yavuzun izinden ilerleyin ama emin olun kolay olmayacak...böyle insanlar çok sık gelmez türkiyeye....mutlu kalın...
  • iammine • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619521
    arada böyle anıp duralım şimdi...
  • bluessss • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619522
    haydaaaa yine istanbulll eh yeter ama ya izmir'de neden olmuyo böyle şeyler ya...:@
  • SONofJACKASS • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619523
    diğer taraftaki konser:
    hendrix+yavuz çetin

    artık ne tarafta olur bilinmez ama baya güzel olur ;P
  • anspiritles • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619524
    istabula ait artık...
  • CloSeD_ • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619525
    YAVUZ ÇETİN(1970/.......)

    Artolarla,fatih yüreklerle doluşmuş manşetler onu ölümüyle sadece küçük bi köşe yasısıyla tanıdı!manşetteyse ünlü playboylardan birinin gece kaçamağı vardı!onlar için bu normal bişeydi.ölü bi YAVUZ ÇETİN onlara ne kadar traj sağlayabilirdiki!
    yaşamında duymadıkları saygıyı ölümündede göstermediler.o küçücük köşe yasısına virtiözümüsü kaybettik yasısını nası sıdırdılar bilmiyorum!evet o mükemmel bi insan mükemmel bi müzisyendi.YAVUZ ÇETİN ismini hiç duymamış onca genç onu ölümüyle tanıdı!televolelerden,pop starlardan beyinleri yıkanmış onca genç! ölümü seçmesinin nedeniyde buydu!parçasında dediği gibi!"Yarattığınız sistemler,kullandığınız yöntemler" onu ve bisleri bu hala getirdi! ama bildiğim birşey var.onun gibi düşünen insanlar,bisler bir gün gelicek bu düseni bozucas!onu yaşatıcass...
    ..Clos-HaTe..
  • mortal life • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619526
    saygıyla anıyoruz yavuz abiyi
  • Grand_Cheroke • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619527
    Allah böyle insanlara bolca yetenek verirken yaşama isteklerini alıyor içlerinden sanırım : ( Kurt COBAIN, Jimi HENDRİX, Yavuz ÇETİN... Yavuz ÇETİN sonunun böyle olacağını biliyordu hem de en başından beri : ( ilk albümünde "bu sahilden göçmek vakti" derken de Sattılık'ta "Yaşamak İstemem" diye haykırırken de... Neden inthar ettiğini kimse net olarak bilemez : ( Ama ne mutlu Yavuz ÇETİN'e, albümlerin satmasından çok kendi idealleri için, kendi istediği gibi albüm yaptı... Piyasada bi çok grup-sanatçı var kafasındaki tarzı tutulmayacağı için yapmayan, bundan korkan ama Yavuz ÇETİN cesur davrandı ve yaptı. Ve iyi ki de yapmış :'(
  • petrel13 • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619528
    lanet olsun ki gelemiyorum finallerim var.bu çok istediğim 1 şeydi.yawuzu grçkten anlayanlarla bilenlerle anmak pek güzel olurdu..herkesle muhabbet edilmiyo yawuz hakkında...:/ aman zten herkes dinlememeli bnce...rahat uyusun..sdce 11mayısta değil hep yanımzdasın....