Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • anspiritles • 7 Mayıs 2006 00:00 • #619539
    boşver yaş olaylarını girersin takma kafana :) farketmez 18 oldun mu reşit oluyon ya fazlası zarar..
  • mre88 • 8 Mayıs 2006 00:00 • #619540
    bronx da bakmıyolar 18 yaşa falan
  • apachhe • 8 Mayıs 2006 00:00 • #619541
    yaa istanbul işte nası gelelim okadarr istiyoruz ama......
  • kasstrio • 8 Mayıs 2006 00:00 • #619542
    dedigin herseye sonuna kadar katılıyorum cloSeD_
  • tezgah • 8 Mayıs 2006 00:00 • #619543
    ohaaa yaaaaaa
    yavuz çetinin kemiklerini sızlatma gecesi resmen!!!!!
    ne alakasız insanlar çıkıyor yaaaaaa
    çilekeşmiş üçnoktabirmiş bilmemneymiş yavuz çetinle ne alaka yaaa
    günah yaaa
    adam bu ülkede ne için savaşmıştı halbuki
  • sanctus • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619544
    Ya gelirdik gelemezdik orası ayrı konu ıvıdık zıvıdık bi sürü birileri çıkıyoda Erkan Oğur ne güne duruyo bee.!!!
  • Leviathan • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619545
    yahu şu aylin aslım her yerde var, in midir cin midir nedir. önce böyle number one-kral tv tadında bir albüm yaptı, sonra yok kardeşim rokçuyum ben dedi, sonra böyle gulyabaniler falan. ne işin var yavuz çetin gecesinde? rahat bırakın da, gerçekten müzik adına bir şeyler yapan adamlar hakettiği gibi anılsın..
  • smyrna525 • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619546
    yavuz abiye saygılar...

    çilekeşe ona buna küfredenlere de >> defolun bu siteden!!!
  • İo • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619547
    Yavuz'um sen gittin gideli benim bir yanım hep eksik...Boşluğunu dolduracak ne kimse var ne seni anlatan bir ezgi...Sen tanıdığım en "insan" en "adam gibi adamsın".Huzur dolu uyu kardeşim...
  • Ehl-iKeyf • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619548
    yapılan yorumları okudukça insanların yavuzu gerçekten anlamış olabileceğine karar verdim... bu grupların gerçekten orda bi işi olmamalı... böyle saçma sapan bi anma gecesi olamaz... bulutsuzluk zardanadam ogün bi nebzede kardeşim; salak saçma pop yapan nu metal yapan adamların ne işi var orda... lafım nereye gitti burdaki herkes biliyo isim sölemeye gerek yok...
    bu adam sapına kadar blues gitaristiydi... bu adam bu iş için kendine kıydı bu ideoloji iyi müzik uğruna... bu mudur anma gecesi... sağlam blues yapan rockn roll yapan adam mı kalmadı bu ülkede... amatörde olsa bu işi layıkıyla yapan bi ton adam var..
    olay burda para kazanmak mıdır bu sıradan bi organizasyon mudur... kırık kalpler sahte rakı bluesaints ne bilim bi ton adam var kardeşim... bu adamlara destek vermeyerek bu grupları burda kullanarak zaten siz anmış olmuyosunuz Yavuz Çetin'i... Müzik ideolojisini tavrını anlamış yanından geçmiş bile olmuyosunuz...