yahu şu aylin aslım her yerde var, in midir cin midir nedir. önce böyle number one-kral tv tadında bir albüm yaptı, sonra yok kardeşim rokçuyum ben dedi, sonra böyle gulyabaniler falan. ne işin var yavuz çetin gecesinde? rahat bırakın da, gerçekten müzik adına bir şeyler yapan adamlar hakettiği gibi anılsın..