Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • Slash_ngb • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619549
    O kadar çok "keşke" denilebilecek olgu var ki onun için.. Bu adamın değerini bu ülkede bilemediler malesef.. Ne yazık ki Yavuz Çetin gibiler kolay kolay gelmiyor.. Her ne kadar gidişiyle bizi mutsuz kılsada kendisinin biraz olsun mutlu ve huzurlu olduğunu umuyorum şimdi... Hakkında yorum yapmaya bile gerek yok aslında.. Onu dinleyip ona yakınlaşmak onu anlamak daha kolay ve mümkün.. Ruhu şad olsun..
  • Cup_riss • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619550
    Organizasyonu yapanlara sormak istorum... Orada (sözde) nu metal grubunun ne işi var...? oldu olucak bıde Black Metal grubu cıkarsaydınızda hepten ıcıne etseydınız gecenın...!
  • novacine • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619551
    Ya aslında gecenin elemanlarının cogu alakasız hadi Serdar Öztop baba adam ona bşy bile demem haddim degil ama çilekeş ne alaka anlamadım adam blues aDAMIYdı yaww çilekeş numetal grubu sarkı yorumlarını cok etkileyecek benim kaygım o yoksa grubun kendisine asla bşy demem en azından blues yapan adamlar cıksaydı Moğollar cok iyi bir tercih ya da Bulutsuzluk özlemi ne bilim enteresan olacak...
  • telvin_jazz • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619552
    yemin ederim içim acıyor, bu geceyi iptal kampanyası başlatmak istiyorum çıkan gruplartın yüzünden...
  • dreamlife • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619553
    nur içinde yatsın. oradayım!
  • syarar • 10 Mayıs 2006 00:00 • #619555
    yavuz cetini gercekten anlayanlar zaten bu yazının okunmaya degmez oldugunu gorecekler sayelerinde o basit bir kurt cobain degildi ve basit gruplar anma gecesinde cıkmamalı onun
  • kasstrio • 10 Mayıs 2006 00:00 • #619556
    en azından blues yapan adamlar cıksaydı


    merak etmeyin sahte rakı the blues band olarak o gece orada yavuz çetin parçaları ve blues çalmak için sahnede olacağız.. dilerizki çok kalabalık olsun sevgili Yavuz Çetin layığıyla anılsın...
  • Hardark • 11 Mayıs 2006 00:00 • #619557
    Oldu olucak yonca evcimikte çıksaydı tam olsaydı, bunca gruba göre eksikliğini hissetmeye başladım. Eğer Yavuz çetin bi yerlerde bu geceyi izliyorsa, yaşamadığına sevinecek.
  • jasminee • 11 Mayıs 2006 00:00 • #619558
    ya çilekeş ne alaka
    Erkan Oğur neden yok ya
    biraz alakasız konser olacak bu
  • 2good4U_89 • 12 Mayıs 2006 00:00 • #619559
    Tek kelime ile felaket. Kemikleri sızlayacak Yavuz Çetin'in. Çilekeş, Zardanadam ne arıyor orada? Aylin Aslım ne arıyor? Ne büyük bir ayıptır bu yahu. Bu saydıklarımdan 1 tanesi Fanki Tonki Zonki'yi 10'uncu saniyesine kadar çalamaz. E ne işleri vardı o zaman orada?! Erkan Oğur'un olması gerekirdi bu anma gecesinde...

    Bu sebeplerden dolayı gitmedim. Giden varsa yorum yazabilirse sevinirim..