Tek kelime ile felaket. Kemikleri sızlayacak Yavuz Çetin'in. Çilekeş, Zardanadam ne arıyor orada? Aylin Aslım ne arıyor? Ne büyük bir ayıptır bu yahu. Bu saydıklarımdan 1 tanesi Fanki Tonki Zonki'yi 10'uncu saniyesine kadar çalamaz. E ne işleri vardı o zaman orada?! Erkan Oğur'un olması gerekirdi bu anma gecesinde...
Bu sebeplerden dolayı gitmedim. Giden varsa yorum yazabilirse sevinirim..