Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • Grand_Cheroke • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619527
    Allah böyle insanlara bolca yetenek verirken yaşama isteklerini alıyor içlerinden sanırım : ( Kurt COBAIN, Jimi HENDRİX, Yavuz ÇETİN... Yavuz ÇETİN sonunun böyle olacağını biliyordu hem de en başından beri : ( ilk albümünde "bu sahilden göçmek vakti" derken de Sattılık'ta "Yaşamak İstemem" diye haykırırken de... Neden inthar ettiğini kimse net olarak bilemez : ( Ama ne mutlu Yavuz ÇETİN'e, albümlerin satmasından çok kendi idealleri için, kendi istediği gibi albüm yaptı... Piyasada bi çok grup-sanatçı var kafasındaki tarzı tutulmayacağı için yapmayan, bundan korkan ama Yavuz ÇETİN cesur davrandı ve yaptı. Ve iyi ki de yapmış :'(
Bu konunun tüm mesajları