Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • petrel13 • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619528
    lanet olsun ki gelemiyorum finallerim var.bu çok istediğim 1 şeydi.yawuzu grçkten anlayanlarla bilenlerle anmak pek güzel olurdu..herkesle muhabbet edilmiyo yawuz hakkında...:/ aman zten herkes dinlememeli bnce...rahat uyusun..sdce 11mayısta değil hep yanımzdasın....
Bu konunun tüm mesajları