Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • otholding • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619534
    güzel bi organizasyon gibi duruyor
    (yavuz çetin anma gecesi olarak düşünmessek:) )

    bu arada yok blues grupları çıkmalı gibisinden düşünceye de bi bakıma katılırım onun benimsediği tarza daha yakın gruplarda olmalıydı elbet ancak
    çıkanlarda sonuçda rock müziğe hizmet veren insanlar

    inançlı biri olarak onun için söliyebileceğim tek şey allah affetsin ;)
Bu konunun tüm mesajları