Yaş sınırından dolayı gidemiyorum. Gidecek olan arkadaşlar icin de iyi vakit gecirmelerini diliyorum.. Ama zaten ben onu hergun anıyorum ki.. :) işin en güzel kısmı da bu sanırım. Şarkıları bana huzur verıyo; O'nu anlıyorum, O'nu tanıyorum. " Bekle, geliyorum.."
Bu dünyada bulamadıgın huzuru o dünyada bulman dileğiyle;
"Huzur içinde uyu.."