Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • _MoRweN_ • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619532
    Yaş sınırından dolayı gidemiyorum. Gidecek olan arkadaşlar icin de iyi vakit gecirmelerini diliyorum.. Ama zaten ben onu hergun anıyorum ki.. :) işin en güzel kısmı da bu sanırım. Şarkıları bana huzur verıyo; O'nu anlıyorum, O'nu tanıyorum. " Bekle, geliyorum.."

    Bu dünyada bulamadıgın huzuru o dünyada bulman dileğiyle;
    "Huzur içinde uyu.."
Bu konunun tüm mesajları