super massive black hole'u dinledim cok kötü yaaa..hiç muse'dan bekledigim gibi değil..cok böyle amerikayii bisey olmus..bu nasıl bi tanımdır yahu:) kötü yaaa..umarım digerleri böyle degildir..
Bende şarkıyı çok begendim müzik çok hoşuma gitti.Farklı bir albüme benziyor...