Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muse'dan Yeni Albüm "Black Holes And Revelations"

  • Unfukable • 23 Mayıs 2006 00:00 • #619816
    beklemeye bekliyoruz ama yapılan yorumlara göre pek hoş bi albüm oluyor sanki :(:(:(
  • TheZifnab • 23 Mayıs 2006 00:00 • #619817
    muse çok değişmiş canım çoooookk....
  • CaFeiN • 25 Mayıs 2006 00:00 • #619819
    super massive black hole'u dinledim cok kötü yaaa..hiç muse'dan bekledigim gibi değil..cok böyle amerikayii bisey olmus..bu nasıl bi tanımdır yahu:) kötü yaaa..umarım digerleri böyle degildir..

    Bende şarkıyı çok begendim müzik çok hoşuma gitti.Farklı bir albüme benziyor...
  • JetPilot • 25 Mayıs 2006 00:00 • #619820
    muse un yapacağı hiçbir işin kötü olacağına inanmıyorum ama dinlemediğim için hiçbiryorum yapamayacağım:O
  • Felnor • 25 Mayıs 2006 00:00 • #619821
    elektronik veya direk pop müziğe kayacaklarından korkuyordum, korktuğum başıma geldi sanırım. umarım albümün gerisi böyle olmaz, yoksa elveda muse...
  • hrrm • 26 Mayıs 2006 00:00 • #619822
    Muse muse muse muse muse muse
    söylemiş miydim muse bir numara.........
    ben aşığım bunlara yaaaa :.(
  • pastel • 26 Mayıs 2006 00:00 • #619823
    ya supermassive black hole u dinledim şok oldum sanki britney şarkısı dinliomuşum gibi geldi ayrıca starlight ve Knights Of Cydonia yı da dinledim canlı versionlarını pek hoşuma gitti diyemem..bence bi absolution albümü olamaz..ama yine de muse denilince bi durmak lazım..
  • kangren_ • 26 Mayıs 2006 00:00 • #619824
    umarim diger albumlerinden daha iyi bir is cikarmisir. yoksa odamdaki posterini cikarmak zorunda kalmak istemiyorum. neyse muscle musem gibi dehset bi parca onlara hayat boyu yeter.absolution de unutmamak lazim.buna da bakacagiz yorumlar korkutsa da.
  • akuPUNKtur • 28 Mayıs 2006 00:00 • #619825
    dünyanın bence rock müziğin en iyi vocal-gitar ı "mathews" ın, gene bu albümde farklı armoni tekniği ve gene yarım seslerle müthiş şarkılardan kurulu bir albüm çıkardığına eminim.
  • minyatur • 28 Mayıs 2006 00:00 • #619826
    bence de cok farklı bir album olacaga benziyor.. yeni single ı dinleyince anladım ki muse da iyice electronica ya kayıyor.. kaybediyoruz...