-
Super massive black hole gerçekten yakışmamış,bari albüme bu ismi vermeselerdi.Umarım albümün tüm şarkıları böyle michael jackson havasında değildir.Belki onlar, doğru olduğuna inandıkları bir değişim yaşıyorlardır.Yapacak bişey yok.Sevenleriyle mutluluklar
-
Keske bütün sarkilar Michael Jackson kivaminda olsa...Ah "Thriller" ah! Eger Muse'ün albümündeki diger sarkilar da Supermassive gibiyse, Muse'ün bi türlü tutturamadigi ABD piyasasini hedef aldigini düsünürüm...ya da düsünmem...
-
evet ya britney spears falan gibi olmuş bi şarkısı hayal kırıklığı yaşadım :(( neyse umarım yine kendi tarzlarında bi albüm olmuştur
-
onu bunu bilmiyomda bidaha muse u kaççrrsam buraya geldiklerın de bak böyle olayım : 0 :)))))
-
albümün ismi "supermassive black hole"dan değil "starlight" şarkısının içinde geçen "black holes and revelations" sözünden geliyor.
-
arkadaşlar okuduğum bi habere göre muse 2-3 eylül rock'n coke festivalinde türkiyede olucak.. haberiniz olsunnnn :)))
-
yazın muse yagmur olucak
-
Muse her nekadar mükemmel bir grup olsada Türkler hakkında yaptıkları yorumlar çok kötü.Bunu dikkate olmanızı tavsiye ederim.muse çok kaliteli müzik yapıyor ama bazı şeyleri kulak arkası yapmamak lazım.
-
haha. o albüm kapağı fake. www.museturkiye.com a koymuştum (şahsıma ait fan sitesi) .tom kirk de doğruladı zaten gerçek olmadığını. bu arada supermassive black hole daha sadece online olarak satışa çıkarıldı. yani parasını veren download edebiliyo. gerçek cd 19 haziranda piyasaya sürülecek ve 1 b-side olcak. oda zaten konser kayıtlarını aylar önceden edindiğimiz "A Crying Shame". bu arada Supermassive Black Hole u her ne kadar beğenmemiş olsam da, adamların yeni şeyler deneyebilme cesaretini göz ardı etmemek lazım. zamanında absolution a da fazla pop demişlerdi... ve albümün kalanının SMBH gibi olacağını düşünmeyin. matt raportajlarında bu şarkıyı Prince ten ilham alarak yaptıklarını, yeni bişeyler denediklerini ve albümdeki en garip şarkı olduğunu söyledi. ve hatırlarsanız Showbiz albümünün ilk single ı Unintended dı...
-
bu arada albümün kalanının Supermassive Black Hole gibi olduğunu söyleyip muse'u mainstream olmakla suçlayanlar, Knights of Cydonia ve Starlight ı dinlesinler.