-
haha. o albüm kapağı fake. www.museturkiye.com a koymuştum (şahsıma ait fan sitesi) .tom kirk de doğruladı zaten gerçek olmadığını. bu arada supermassive black hole daha sadece online olarak satışa çıkarıldı. yani parasını veren download edebiliyo. gerçek cd 19 haziranda piyasaya sürülecek ve 1 b-side olcak. oda zaten konser kayıtlarını aylar önceden edindiğimiz "A Crying Shame". bu arada Supermassive Black Hole u her ne kadar beğenmemiş olsam da, adamların yeni şeyler deneyebilme cesaretini göz ardı etmemek lazım. zamanında absolution a da fazla pop demişlerdi... ve albümün kalanının SMBH gibi olacağını düşünmeyin. matt raportajlarında bu şarkıyı Prince ten ilham alarak yaptıklarını, yeni bişeyler denediklerini ve albümdeki en garip şarkı olduğunu söyledi. ve hatırlarsanız Showbiz albümünün ilk single ı Unintended dı...
31 Mayıs 2006 Çarşamba | Yazan: showbizfan
sadece online olarak satışa çıkarıldı.. yani parayı veren dinleyebiliyor ölemi.. kendi sitende yayınlamışsın..el insaf bee arkadaşım
-
albüm kapağı yanlş bunu belirtmek isterim bunun dşında single ı olan supermassive black hole da mtv için yapılmış gibi duruyor
gelişmleri www.musetr.com dan takip edebilirsiniz ki albüm çıkısın sitedeki radyoda sürekli olarak dönerek çalınacak
-
internete sızdı bile diğer şarkıları supermassive gibi kötü değil ciciler
-
Knights Of Cydonia
diyorum...
-
yeni albüm+rockncoke iyi gider bu muse..
-
muse çok severim ancak süper massive black hole iğrenç,diğer şarkıları dinlemedim ama muse yanlış yolda farklı şeyler deneme kardeşim git işte kendi tarzında...
-
museyı çok seviyorum albümleride çok güzel sadece bu kadar başka bişey demek istemiyorum yoksa bi mesaj frum kurallarına ymadığı için silinmiştir yazar!!
-
bu şarkıya göre albümü değerlendirmeyin www.musetr.com muse türkiye fan sitesinin ana sayfasında yeni albüm mp3 çalar şeklinde çalıyor bence ordan bi dinleyin.
-
çok güzel bi albüm bana keyif verdi isteyen begenmesin valla zevkler tartısılmazmışş
-
albümdeki en güzel şarkı knights of cydonia bence tabi.herkes supermassive black hole beyenmiyor sanki britneyin her neyse işte bir şarkısına benzemiş filan. karşılaştırmak ne de saçma..benzemişse n'olcak yani..benzememişse ne fark edecek.hani o pop şarkı yapıyor ve kesinlikle onu eleştiriyoruz halbuki biz burda rock bir müzik tarzından konuşuyoruz değil mi?? tabi öyle öyle.. bu arada onlar da demişlerdir ki muse elemanlarından bahsediyorum bir şok etkisi yaratabilir bu albüm ama iyi yönde......hani bir klibi yayınlanan şarkıya göre de bu yorumlar yapılcaksa yani burda bir starlight,map of the problematique,invincible,assasin farkında olunmaması da çok normaldir..