albümdeki en güzel şarkı knights of cydonia bence tabi.herkes supermassive black hole beyenmiyor sanki britneyin her neyse işte bir şarkısına benzemiş filan. karşılaştırmak ne de saçma..benzemişse n'olcak yani..benzememişse ne fark edecek.hani o pop şarkı yapıyor ve kesinlikle onu eleştiriyoruz halbuki biz burda rock bir müzik tarzından konuşuyoruz değil mi?? tabi öyle öyle.. bu arada onlar da demişlerdir ki muse elemanlarından bahsediyorum bir şok etkisi yaratabilir bu albüm ama iyi yönde......hani bir klibi yayınlanan şarkıya göre de bu yorumlar yapılcaksa yani burda bir starlight,map of the problematique,invincible,assasin farkında olunmaması da çok normaldir..