ya supermassive black hole u dinledim şok oldum sanki britney şarkısı dinliomuşum gibi geldi ayrıca starlight ve Knights Of Cydonia yı da dinledim canlı versionlarını pek hoşuma gitti diyemem..bence bi absolution albümü olamaz..ama yine de muse denilince bi durmak lazım..