rock müzik bi başkaldırıdır,sisteme karşı çıkış vardır içinde.sistemin içinden ona savaş açamazsın.rock varolacaksa underground kalsın bence.ne işi var o grubun eurovision`da falan ya!saçmalık bence.he bu arada grubu hiç beğenmedim. :))) ama bu tarz bi grubunda orda yeri bence yok.