Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eurovision'da Neler Oluyor :: Lordi - Hard Rock Haleluja

  • thunders • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620112
    Abi bizden oy gtmedi demeyi. ben yollamadım ama arkadaş dark_dynasty 9-10 oy yolladı
  • thunders • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620113
    Ork benzeri finliler, ama gerek yarışmadaki gerek diğer şarkıları süper!!!!! Finliler işte:d:D
  • courtney_love • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620114
    yaf bekçi hala aynı kanıdasın sanırım..adamlara iğrenç demekten başka bişey bilmiyosun..ya abicim burası rockçıların olduğu bi site ve sen bu düsünce tarzıyla sadece site hakkında düşünülenleri değiştirirsin..resmen saçmalamıssın ve direniyosun sanki değişmemek için 20 tane mesaj gelmiş bana tebrik ederim doğru sölüyosun diye..değiştir su konuyu artık ya da tiksinç filan yazma okudukça tepem atıyo.. kardeşim belki senin gözünün üstünde kaşın var dye sende bana iğrenç geliyosun sanane adamlardan çıktılar kazandılar bırak su yorum olayını artık..saçma bi saite değil burası senin bekçiliğini yabtığın siteyi ben koruycak değilimi...hala dondurmadın uyeliğimi ugramıyosun bu aralar sanırım ama sen onu değiştirmedikçe ben gene yazcam;) istersen kov
  • crancorei • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620115
    rock müzik bi başkaldırıdır,sisteme karşı çıkış vardır içinde.sistemin içinden ona savaş açamazsın.rock varolacaksa underground kalsın bence.ne işi var o grubun eurovision`da falan ya!saçmalık bence.he bu arada grubu hiç beğenmedim. :))) ama bu tarz bi grubunda orda yeri bence yok.
  • Glass Prison • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620116
    İşte rock müzik hakettiği yerde ..... Ve umarım TRT'de bundan bir ders çıkarıp seneye iyi bir rock grubumuzun İngilizce bir şarkıyla yarışmasına izin verir ..... ROCK IS THE LIFE ......
  • kosowarrior • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620117
    arkadaslar bu sarkı iyiydi de yani eger eurovision degıl de kendi turunde bir yarismada yarismaci olsalardi 1.olamazlardı..farkliydilar 12den vurdular...saygılar
  • H_A_d_E_S • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620118
    abi adamların tipine kılık kıyafetine bakınca Allahına kadar black ya da doom metal yapıcaklar sandım ama bi baktım adamlar rock n roll diye bağırıyo şarkıda cık cık cık abartmışlar öyle göründükleri gibi sert müzik yapmıyolar...
    seneye pentagram katılsın kesin kazanırlar
  • jesuskane93 • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620119
    Abi senelerdir abuk sabuk gruplar birinci oldu.Ama en sonuda tüm avrupa müziğin ne demek olduğunu gördüler.O yüzden birinci oldular.Adamlara helal olsular metal müziği düyaya gösterdileR.
  • Slipknot_ozy • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620120
    bence LORDİ grubu dünyaya metal müziği tanıtmakla kalmadı, aynı zamanda dünyaya müziği gösterdi. TRT bence uyan artık, çıkar sende bi metal grubu, dünya görsün Türkler nasıl metal yapıyomuş. İnşallah artık önümüze eskisi gibi o şarkıları pişirip pişirip koymazlar.Onun klibide güzel. Adamların 3 klibini izledim klip çekmiyolar korku filmi çekiyolar sanki, ama yinede LORDİ'nin arkasındayım.
  • prf_q • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620121
    seneye herkes metalle katılcak göreceğiz :)