gereksizce kötüleme yorumu yapacaksanız hiç yapmayın o kadar emek veriliyor zararına iş yapılıyor gelip çok kötüydü filan deyip ahkam kesiliyor daha iyisini yapacaksanız yapında izleyelim destek olcanıza hep köstek oluyosunuz bu tarz davranışda bulunanları aramızda istemiyoruz sahne alan 3 grup birbirinin dostudur laf atan gelsin sahnede kapışsın verelim eline a.q.