resmi sitede yazan aktivitelerin hiçbiri olmamasına rağmen( plaj voleybolu aynamak dışında) çok güzel bir festival olmuştu geçewn seneki zeytinli rock fest. deniz kenarı olması ayrı bir güzellik. 2. festivalinde güzel geçeceğini düşünüyorum. (geçen sene çıkan grupların bir çoğu bu sene daha bir bilindik oldular. çamur - yüksek sadakat- deli ... ). gevende ve repertual dogs tekrar olsaydı daha bir güzel olurdu.
kargonun gelmemesi isabet olmuş ama:)