Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zeytinli Rock Festivali 2006 @ Edremit

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Zeytinli Rock Festivali 2006 @ Edremit
  • korna • 21 Haziran 2006 00:00 • #620558
    wallaha gene çok güsel bi festival olucağaa benziyo hadi bakam hayırlısı
  • FaTiMa • 21 Haziran 2006 00:00 • #620559
    Çok güzel olacak her şey..
  • Alper_Güz • 21 Haziran 2006 00:00 • #620560
    umarım bu sene giderim ...
  • beer_and_music • 21 Haziran 2006 00:00 • #620561
    geçn sne krgo faln gelmşti güsldi de bu sne bakalm noolck?
  • ruby • 21 Haziran 2006 00:00 • #620562
    Ahanda geçen sene olur mu tekrar olmaz mı diye beklerken bi baktım oluyomuş yine..valla geçen sene gönüllü görevliydim ee yazlıkta Akçay' da olunca on numara oluyo tabi oradan kaynaştığım arkadaşların bi kısmıyla hala görüşüyorum.. acı tatlı bilimum atraksiyonlu ve bol müzikli günler geçirmiştim grup elemanlarını yakından görüp tanışmakta cabası.. umarım geçen seneki eksiklikler ki artıları götürdü gidermişlerdir.. gelin arkadaşlar güsel yerdir akçay..
  • 5hine_10 • 21 Haziran 2006 00:00 • #620563
    evet, güzel geçicek umarım:)
  • KicK_DruM • 21 Haziran 2006 00:00 • #620564
    ne kadar özenti traş grup varsa hepsi orda.. millet isim yapmak adına menajerlere kırmızı biber yedirtip bağlatmıştır olayı eminim.. bi bok var sanki yahu.. zeytinli rock mış..yahu gidin işinize.. vatana millete yararlı işler yapın..
  • sacredsoul • 22 Haziran 2006 00:00 • #620565
    ücretli olsa daha iyi olurdu geçen sene sanki pikniğe gelmiş teyze amcalardan sahilde yüreyemedik bir semaveri eksikti milletin.. ismail yk dinleyen tiplerle konser izlemeye çalışmakta ayrı bir komedi olmuştu..
  • haki72 • 22 Haziran 2006 00:00 • #620566
    festival güzelde o yazan ücret gerçekmi?gerçekse ne kadar kaliteli insan bekleniyo festivale?mangalıda kapıp gidenlerde olur bence :)
  • uniqueurban • 22 Haziran 2006 00:00 • #620567
    Gidip görmek lazım. Replikas var, Mavi Sakal var, Nem var, Buz var. İsmail YK dinleyen tipler gelse nolcak canım. Çadırımı kurarım; keyfime bakarım. Önyargılı olmanın ve içlerinde Türk rock müziğine en çok katkıda bulunan insanların olduğu 18 tane gruba monitör başında k.çımızı yayarak klavyenin birkaç tuşuna basıp b.k atmanın anlamı yok.