Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zeytinli Rock Festivali 2006 @ Edremit

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Zeytinli Rock Festivali 2006 @ Edremit
  • r_mortis • 25 Haziran 2006 00:00 • #620599
    Bi arkadaşımız mail atmış bana nasıl gönüllü olablirim diye. Arkadaşlar zeytinli belediyesine giderseniz (ana caddenin ustunde) orda çalışan insanlara ben gönüllü olmak istiyorum demeniz yeterli. onlar sizin isminizi alıcaktır. Bu arada burdaki yazıları geçen yıl takip ediyorlardı. :) Herkese bol eglenceler simdidennnnn....
  • XelNaGa • 26 Haziran 2006 00:00 • #620600
    konaklama 3 ytl diye geciyo ama biletix de sadece 5ytl ye kombine bilet satiliyo bi de arkadaslar kocaeliden gidecek varsa bana buradan ulasabilir biz bi kac arkadas arabayla gidecez tam kesin değil ama 2 kisilik daha yerimiz olabilir 2 kişi goturebiliriz haberiniz olsun
  • sleeper • 26 Haziran 2006 00:00 • #620601
    dostları bu 5 ytl lik bileti nerden alıyoduk bilgisi olan lütfen paylaşsın sağolun.
  • evimizdünya • 26 Haziran 2006 00:00 • #620602
    ya şimdi bişey sorcam.ben burdan çadırımı kaptığım gibi gidiyimmi.yoksa önce bilet almak mı gerekiyo illa?
  • metal395 • 27 Haziran 2006 00:00 • #620603
    holeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyh yazın edremit akçaydayız
  • movsar • 27 Haziran 2006 00:00 • #620604
    sanırım biletix bi bakın yinede
  • kedi • 27 Haziran 2006 00:00 • #620605
    bizim eve 15 dakika mesafe :)
  • kowalski • 27 Haziran 2006 00:00 • #620606
    Harika bi festival olcak, hele Aydilge'yi izlemek için sabırsızlanıyorum. Ankirock da izledim süperdi...
  • killing us • 27 Haziran 2006 00:00 • #620607
    ayh çok paaalıymış, gidemicem galba:P kız corinne çadırı hazırladın mı, bayaa eğlencez gibi valla.yaa amma sataşmışınız birbirinize kimsenin kimseye b.k attığı yok, kendi fikrini söölemiş arkadaş, illa linç etceksiniz.ben de aylin aslım'ı pek sevmem.konuşması fazla soğuk, ben bitaneyim, ben anamın karnından ünlü doğmuşum gibi bi havası var, fazla kasıyo.o çıktıında sevmeyenler başka şeylerle ilgilencek tabi, illa izlemek zorunda değiliz.niye bu kadar poroblem yarattınız bilmiommm...
  • icbalic • 27 Haziran 2006 00:00 • #620608
    biletixten başka alabileceğimiz yer varmıdır..?? bi de çadır girişi veya rezervasyonu için ayrı ücret ödeniyomudur..?? peki bunlara cevap yazabilen varmidır..?? :o)