ayh çok paaalıymış, gidemicem galba:P kız corinne çadırı hazırladın mı, bayaa eğlencez gibi valla.yaa amma sataşmışınız birbirinize kimsenin kimseye b.k attığı yok, kendi fikrini söölemiş arkadaş, illa linç etceksiniz.ben de aylin aslım'ı pek sevmem.konuşması fazla soğuk, ben bitaneyim, ben anamın karnından ünlü doğmuşum gibi bi havası var, fazla kasıyo.o çıktıında sevmeyenler başka şeylerle ilgilencek tabi, illa izlemek zorunda değiliz.niye bu kadar poroblem yarattınız bilmiommm...