Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zeytinli Rock Festivali 2006 @ Edremit

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Zeytinli Rock Festivali 2006 @ Edremit
  • abd_i_acz • 27 Haziran 2006 00:00 • #620610
    inşaallah orda olucam bakalım...inşaallah abuk subuk elemanlar gelip de huzur bozmaz ....hayırlısı bakalım...bakmayacaksın oyle hıyarların ne dediğine...keyfine bakacaksın....hep beraber eğleniriz inşaallah
  • posetcayy • 28 Haziran 2006 00:00 • #620611
    ya bütün yaz altınoluktayım ama o tarihte sınavlarım bitmezse gelemicem. 1-2 günle kaçırıyorum. bitsin yaw..
    25 Haziran 2006 Pazar | Yazan: crep



    bitsin bitsin bende bende :D, geçen sene geçiyoduk uğradık bu senede allah kerim :D
  • ReDHeaD • 28 Haziran 2006 00:00 • #620612
    gidecemmmmmmmmmmmmmmmm sıcakta dağıtıp sonra denize cossssssssss
  • seemannsg • 28 Haziran 2006 00:00 • #620613
    zeytinli güzel
  • WC • 1 Temmuz 2006 00:00 • #620614
    bilet 5 ytl mi nasıl yani anlayamadım
  • gA_C K • 5 Temmuz 2006 00:00 • #620615
    arkadaslar biri lütfen bana acıklasın
    1)bilet almak sartmı?
    2)gecen sene giriyorduk biletsiz falan bu sene yeni mi cıktı?
    3)bilet alınca otomatikman cadır da mı kiralamıs oluyoruz?
    4)eger 3ün cwp hayırsa cadır için ne yapıcaz??
    lütfen cwp,karısmıs durumdayım.. saygılar!!!
  • 5hine_10 • 7 Temmuz 2006 00:00 • #620616
    1)bilet almak şart
    2)bu sene yeni çıktı.
    3)bilet alınca çadır kiralamış olmuyosn.sadece kamp alanından kendi yerini ayırtmış oluyosun.(bu yüzden elini çabuk tut)
    4)çadır ordan alınıyodu geçen sene.kiralama yok yani.bir yerlerden çadırını temin et.
  • kertofino • 9 Temmuz 2006 00:00 • #620618
    ya bende gidicem de bu bilet meselesi ne ayak geçen sene böyle bişey yoktu bilet olayı nasıl ne kadar biri anlatırsa sevinirim ama bu sene gelenler daha iyi :)
  • Lich • 12 Temmuz 2006 00:00 • #620619
    bizde gidiyoruz 2 kişi ama daha nası gıdıcez bellı deıl yolu bursaya dusen arabalı arkadasların dıkkatıne benzıne ortak olarak bizide bırakın zeytinliyeeee cok magdur durumdayız yaw :)
  • _betrola_ • 12 Temmuz 2006 00:00 • #620620
    geçen sene gittim çok gzldi.bu sene bakıcaz artıkkk..