-
inşaallah orda olucam bakalım...inşaallah abuk subuk elemanlar gelip de huzur bozmaz ....hayırlısı bakalım...bakmayacaksın oyle hıyarların ne dediğine...keyfine bakacaksın....hep beraber eğleniriz inşaallah
-
ya bütün yaz altınoluktayım ama o tarihte sınavlarım bitmezse gelemicem. 1-2 günle kaçırıyorum. bitsin yaw..
25 Haziran 2006 Pazar | Yazan: crep
bitsin bitsin bende bende :D, geçen sene geçiyoduk uğradık bu senede allah kerim :D
-
gidecemmmmmmmmmmmmmmmm sıcakta dağıtıp sonra denize cossssssssss
-
zeytinli güzel
-
bilet 5 ytl mi nasıl yani anlayamadım
-
arkadaslar biri lütfen bana acıklasın
1)bilet almak sartmı?
2)gecen sene giriyorduk biletsiz falan bu sene yeni mi cıktı?
3)bilet alınca otomatikman cadır da mı kiralamıs oluyoruz?
4)eger 3ün cwp hayırsa cadır için ne yapıcaz??
lütfen cwp,karısmıs durumdayım.. saygılar!!!
-
1)bilet almak şart
2)bu sene yeni çıktı.
3)bilet alınca çadır kiralamış olmuyosn.sadece kamp alanından kendi yerini ayırtmış oluyosun.(bu yüzden elini çabuk tut)
4)çadır ordan alınıyodu geçen sene.kiralama yok yani.bir yerlerden çadırını temin et.
-
ya bende gidicem de bu bilet meselesi ne ayak geçen sene böyle bişey yoktu bilet olayı nasıl ne kadar biri anlatırsa sevinirim ama bu sene gelenler daha iyi :)
-
bizde gidiyoruz 2 kişi ama daha nası gıdıcez bellı deıl yolu bursaya dusen arabalı arkadasların dıkkatıne benzıne ortak olarak bizide bırakın zeytinliyeeee cok magdur durumdayız yaw :)
-
geçen sene gittim çok gzldi.bu sene bakıcaz artıkkk..