Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zeytinli Rock Festivali 2006 @ Edremit

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Zeytinli Rock Festivali 2006 @ Edremit
  • FUNKY SOUL • 23 Haziran 2006 00:00 • #620578
    arkadaşlar geçen sene gitti ben gidememiştim.bu sefer programımızı da yaptık kesın ordayız:)zaten altı üstü 3 3.5 saatlık yol izmirden:)
  • iluvu • 23 Haziran 2006 00:00 • #620579
    geçen sene gittim mükemmeldi ! başka etkenlerde var tabi de :D hatta geçen sene ücretsizdi bu sene de 5 ytl bu kadar insan iyi ya valla gelecek senelerde daha iyi olacağını düşündüğüm festival.
  • bluesbaser • 23 Haziran 2006 00:00 • #620580
    aylin aslım demir demirkan gibi "rock yapıyoruz aaabiiii" triplerinde olan fakat ne pop ne rock ne de arabesk yapan insanların bulunduğu yere gitmekmi? Asla.....
  • _amphibian_ • 24 Haziran 2006 00:00 • #620581
    gidicez tabi ki de;)
  • _amphibian_ • 24 Haziran 2006 00:00 • #620582
    umut kuzey ne alakaysa onu anlamadım...
  • starstuff • 24 Haziran 2006 00:00 • #620583
    gidelim.
  • Miles2Davis • 24 Haziran 2006 00:00 • #620584
    allaam insanlar burda da laf atıyorlar ya. ücretsiz rock festivali yapılıyor burada gençlerin hayrına yok daha yararlı işler yapılsınmış falan. siz önce adam olun ondan sonra gelin bu festivali yapanlara akıl verin oldu mu güllerim ? ya da gidin paranızla rock n coke a harbi rock festivali oymuş ben size bi tarafımla gülerim ama neyse konuşmiyim daha fazla atacaklar siteden.
  • Taneli_Jarva • 24 Haziran 2006 00:00 • #620585
    festivaldeki 20 grubu birden sevmek zorunda değilsin.. sen sevmiyorsan başkası sever.. orası deniz kenarı gidersin denize girersin. çok biliyosan da alırsın gitarını sahilde çalarsın ateş başında.. eğlenmeyi, zevkini çıkarmayı bilmek lazım..

    geçen sene ordaydım ve çok zevkliydi.
    tek kötü yanı gündüz güneş altında pişebilirsin.. arabayla gidilmesini öneririm, gündüzleri piknik alanlarına gölgelere kaçabilmek için faydalı oluyor..
    ücretsiz olması da o kadar sorun değil.. alakasız tipler geliyor ama herkes kendi halinde..
    b.k atmamak yapılabiliyosa daha iyisini yapmak lazım..
    bu kadar
  • Magl0r • 24 Haziran 2006 00:00 • #620586
    hmm burda da organizasyona laf atan hücreler var...

    bence artık organizatörler etkinliklerin afişlerinin ya da reklamlarının altına: "kimse gelmeye zorunlu değildir..." yazmalı...yoksa bazı arkadaşlar kendilerini zorundaymış gibi hissetmekten alıkoyamıyorlar gördüğüm kadarıyla...bu da IQ'ların tek haneli olmasından kaynaklanan bi sorun olsa gerek...

    festivalle ilgili tek sorunum 14ünde W.A.S.P. ile çakışması...farklı tarihlerde olsun isterdim ama ne yapalım ilk gün kaçıcak...konser çıkışı geceden çıkıp gidilcek anca..
  • alien18 • 24 Haziran 2006 00:00 • #620587
    Geçen sene gittik bu sene BURSA DAN olanlar ulaşsın toplanıyoruz
    [email protected]