hmm burda da organizasyona laf atan hücreler var...
bence artık organizatörler etkinliklerin afişlerinin ya da reklamlarının altına: "kimse gelmeye zorunlu değildir..." yazmalı...yoksa bazı arkadaşlar kendilerini zorundaymış gibi hissetmekten alıkoyamıyorlar gördüğüm kadarıyla...bu da IQ'ların tek haneli olmasından kaynaklanan bi sorun olsa gerek...
festivalle ilgili tek sorunum 14ünde W.A.S.P. ile çakışması...farklı tarihlerde olsun isterdim ama ne yapalım ilk gün kaçıcak...konser çıkışı geceden çıkıp gidilcek anca..