-
arkadaslar rockn cokea gdnler gtsn kimsei zorlamıyoruz zaten ben asla rockncokea gitmem kapitalist genclerin içinde yobazlasamam insanlar hiç bir cıkar düsünmeden müzik ziyafeti sunuyolar bize demir demirkana popcu diyenede sadece gülerim (: ben zeytinlide oljm gelenler görüsürüz(:
-
90-100 milyon verilipde gidilen festivallerden alıcağınız zevkin 2308713 katını alıcağınızdan eminim zeytinlide. biyandan dev kolonlardan metal dinleyip biyandanda denize girebildiğiniz etrafın punk rock metal ne ararsan insanla dolu olduğu, türkiyede olan ve istanbulda olmayan kaç festival sayarsınız. efendim...??? tabi sayamassınız. çünki bunun için çok emek verilmesi lazım. zeytinli rock festivali eften püften bi fest diildir. bişey hakkında yorum yapmak içinde o şeyi icra etmek ya da yapmak gerekir. geçen sene gitmeyenin I3 0 K atmaya hakkı yoktur.
-
ayrıca sen 2000li yıllarda uzun saçınla gezip etrafdan minimum seviyede laf yiyosun. kurtalan express gibi bi grubun elamanları sen babanda vitaminken 70li yılarda uzun saçlarıyla türk toplumunu karşılarına alarak senin bugün metal diye dinlediğin korn,porn slipbaş,cihildrın o başım gibi felsefesi olmayacak kadar eften püften grupların türkiyede bugün dinlenilmesinin yegane temelidir. (sen diye bahsettiğim kişi bir değil birden fazla şahısdır.hepsini toplasan bi adam etmiceğinden sen diye bahsetmişimdir.) saygılar...
-
15 ve 16 temmuzunda bulunacagım festivaldir gecen sene de gitmiştim güzeldi evi,yazlıgı falan yakın olan herkesin gelmesini tavsiye ederim.
-
herkese evimi açabilirim yapılan alanın dibinde oturuyorum :D 21 yıldır gidiyorum yazlığıma hiç bu kadar sevmemiştim
-
ufak bir garaj buluşması olabilr aslında festivalde.. bu tartışmalar gereksiz yere uzamaya başladı.. huyzuz huyzuz hiç birşeyi beğenmiyoruz artık bu ne hal.. relax olalım..
-
ya bütün yaz altınoluktayım ama o tarihte sınavlarım bitmezse gelemicem. 1-2 günle kaçırıyorum. bitsin yaw..
-
Ben karşıyım festivale mestivale gitmiyeceğim ulennnnn=)
-
evet garaj buluşması olsun bence de.ayrıca konaklama ücretsiz değil.3 gün konaklama 3 milyon.bilet biletix ten alınıyomuş.
-
yeniharmanı muhakkak izleyin dostlar...çok sağlam bi gurup olcak karşınızda...