Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zeytinli Rock Festivali 2006 @ Edremit

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Zeytinli Rock Festivali 2006 @ Edremit
  • axi_chilekesh • 24 Haziran 2006 00:00 • #620588
    arkadaslar rockn cokea gdnler gtsn kimsei zorlamıyoruz zaten ben asla rockncokea gitmem kapitalist genclerin içinde yobazlasamam insanlar hiç bir cıkar düsünmeden müzik ziyafeti sunuyolar bize demir demirkana popcu diyenede sadece gülerim (: ben zeytinlide oljm gelenler görüsürüz(:
  • SpeedKillHate • 24 Haziran 2006 00:00 • #620589
    90-100 milyon verilipde gidilen festivallerden alıcağınız zevkin 2308713 katını alıcağınızdan eminim zeytinlide. biyandan dev kolonlardan metal dinleyip biyandanda denize girebildiğiniz etrafın punk rock metal ne ararsan insanla dolu olduğu, türkiyede olan ve istanbulda olmayan kaç festival sayarsınız. efendim...??? tabi sayamassınız. çünki bunun için çok emek verilmesi lazım. zeytinli rock festivali eften püften bi fest diildir. bişey hakkında yorum yapmak içinde o şeyi icra etmek ya da yapmak gerekir. geçen sene gitmeyenin I3 0 K atmaya hakkı yoktur.
  • SpeedKillHate • 24 Haziran 2006 00:00 • #620590
    ayrıca sen 2000li yıllarda uzun saçınla gezip etrafdan minimum seviyede laf yiyosun. kurtalan express gibi bi grubun elamanları sen babanda vitaminken 70li yılarda uzun saçlarıyla türk toplumunu karşılarına alarak senin bugün metal diye dinlediğin korn,porn slipbaş,cihildrın o başım gibi felsefesi olmayacak kadar eften püften grupların türkiyede bugün dinlenilmesinin yegane temelidir. (sen diye bahsettiğim kişi bir değil birden fazla şahısdır.hepsini toplasan bi adam etmiceğinden sen diye bahsetmişimdir.) saygılar...
  • eeddaa • 24 Haziran 2006 00:00 • #620591
    15 ve 16 temmuzunda bulunacagım festivaldir gecen sene de gitmiştim güzeldi evi,yazlıgı falan yakın olan herkesin gelmesini tavsiye ederim.
  • HuySuZz • 25 Haziran 2006 00:00 • #620592
    herkese evimi açabilirim yapılan alanın dibinde oturuyorum :D 21 yıldır gidiyorum yazlığıma hiç bu kadar sevmemiştim
  • sacredsoul • 25 Haziran 2006 00:00 • #620593
    ufak bir garaj buluşması olabilr aslında festivalde.. bu tartışmalar gereksiz yere uzamaya başladı.. huyzuz huyzuz hiç birşeyi beğenmiyoruz artık bu ne hal.. relax olalım..
  • crep • 25 Haziran 2006 00:00 • #620594
    ya bütün yaz altınoluktayım ama o tarihte sınavlarım bitmezse gelemicem. 1-2 günle kaçırıyorum. bitsin yaw..
  • rubber soul • 25 Haziran 2006 00:00 • #620595
    Ben karşıyım festivale mestivale gitmiyeceğim ulennnnn=)
  • 5hine_10 • 25 Haziran 2006 00:00 • #620597
    evet garaj buluşması olsun bence de.ayrıca konaklama ücretsiz değil.3 gün konaklama 3 milyon.bilet biletix ten alınıyomuş.
  • piizahmet • 25 Haziran 2006 00:00 • #620598
    yeniharmanı muhakkak izleyin dostlar...çok sağlam bi gurup olcak karşınızda...