Bi arkadaşımız mail atmış bana nasıl gönüllü olablirim diye. Arkadaşlar zeytinli belediyesine giderseniz (ana caddenin ustunde) orda çalışan insanlara ben gönüllü olmak istiyorum demeniz yeterli. onlar sizin isminizi alıcaktır. Bu arada burdaki yazıları geçen yıl takip ediyorlardı. :) Herkese bol eglenceler simdidennnnn....