Eğer her grup 2-3 şarkı söyleyip gidecekse, gitmeye değmez. Hiçbir gruptan doğru düzgün tat alınamaz eğer öyle olursa. Mesela ben Rashit için gittim diyelim, eğer Rashit 3 şarkı söyleyip giderse ben ne elde etmiş olacağım?
Saçma sapan bir şey. Sanki "çok grup getirdik, iyi bir festivaliz biz" imajı çizilmeye çalışılmış ama bu bağlamda pek de başarılı olunduğu söylenemez.